Polityka prywatności obowiązująca w związku z świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Kancelarię Radcy Prawnego i Kancelarię Kanoniczną Sylwii Jezierskiej
- Niniejsza Polityka prywatności określa zasady w zakresie danych przetwarzanych przez Kancelarię Radcy Prawnego i Kancelarię Kanoniczną Sylwii Jezierskiej przy świadczeniu zdalnej obsługi prawnej.
- Administratorem danych osobowych jest Kancelaria Radcy Prawnego i Kancelaria Kanoniczna Sylwia Jezierska, z siedzibą w Lublinie, ul. Relaksowa 13/36, 20-819 Lublin, NIP: 5170269376, REGON: 385770870, e-mail: biuro@kancelariajezierska.pl zwany dalej „Kancelarią”.
- W celu wykonania usługi drogą elektroniczną, dokonania wyceny, przesyłania powiadomień e-mail, wystawienia faktury, administrowania stroną www. Kancelaria (zależnie od zakresu danych podanych przez Klienta), przetwarza następujące dane osobowe: adres e-mail; imię i nazwisko lub firme; adres zamieszkania lub adres siedziby; numer telefonu; numer NIP i REGON; nazwa Banku oraz numer rachunku Bankowego; adres IP; informacje o przeglądarce internetowej; informacje o systemie operacyjnym; informacje zawarte w dokumentach elektronicznych załączanych za pośrednictwem email lub formularza dostępnego na stronie www Kancelarii.
- Podstawą prawną przetwarzanych danych jest art. 6 RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy, oraz który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody.
- Przetwarzanie przez Kancelarię danych osobowych osób fizycznych przez w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, opisanych w Regulaminie, odbywa się na zasadach przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Dane podawane Kancelarii przez Klienta drogą elektroniczną (zapytanie e-mail lub za pośrednictwem strony www Kancelarii) przetwarzane są wyłącznie na podstawie zgody Klienta i w oparciu o przesłankę całkowitej dobrowolności.
- Dane osobowe, o których mowa w ust.3 będą przetwarzane w celu: umożliwienia Klientowi wysłania zapytania oraz świadczenia przez Kancelarię Usługi jak również w celu wykonania obowiązków przewidzianych prawem, w tym prawem podatkowym.
- Każda osoba, której dane są przetwarzane ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. W celu realizacji praw, o których mowa powyżej Klient powinien zwrócić się do Administratora. W przypadku zmiany, lub konieczności uzupełnienia lub poprawienia danych osobowych każdy, którego dane są przetwarzane zobowiązany jest do ich aktualizacji. Złożenie żądania usunięcia danych osobowych w czasie udzielania porady jest możliwe, lecz uniemożliwia świadczenie przez Kancelarię Usługi.
- W celu uzyskania informacji na temat przetwarzania danych osobowych, a także skorzystania z praw, o których mowa powyżej, każda osoba, której dane są przetwarzane może zwrócić się do Administratora ze stosownym zapytaniem.
- Każda osoba, której dane są przetwarzane na podstawie zgody, ma prawo w dowolnym momencie do wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Administratora. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W celu wypełnienia obowiązków związanych z RODO, w szczególności poprzez tworzenie rejestrów i ewidencji, np. rejestru Klientów, którzy zgłosili sprzeciw zgodnie z RODO, przetwarzamy takie dane osobowe, jak: imię (jeśli zostanie podane); nazwisko (jeśli zostanie podane); adres e-mail.
- W celu wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego, takich jak np. przechowywanie dokumentacji księgowej przez 5 lat, przetwarzamy takie dane osobowe, jak: imię i nazwisko lub firmę; adres zamieszkania lub adres siedziby; numer NIP i numer REGON; nazwa Banku oraz numer rachunku bankowego; numer zlecenia.
- Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, w każdej chwili możecie Państwo tę zgodę cofnąć. Jeżeli chcielibyście Państwo cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, to w tym celu wystarczy wysłać maila bezpośrednio na adres: biuro@kancelariajezierska.pl
- Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W celu zlecenia Kancelarii wykonanie usługi, konieczne jest podanie imienia i nazwiska lub nazwy firmy, adresu e-mail, adresu zamieszkania lub siedziby, telefonu, opisu stanu faktycznego związanego z wykonywaną usługą (treść), ponieważ informacje te są niezbędne do zawarcia oraz wykonania umowy.
- W celu otrzymania faktury za wykonane usługi, konieczne jest podanie wszystkich danych wymaganych prawem podatkowym, a zatem imienia i nazwiska lub firmy, adresu zamieszkania lub adresu siedziby, numeru NIP.